Главная Регистрация Вход
Психологічна служба Златопільської гімназії
Неділя, 05.05.2024, 09:49
» Меню сайту
» Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 50
» Скринька довіри
» Повчальний анекдот
Один фотограф прийшов до дами на вечерю. Вона, подивившись його фотографії, вигукнула:
- Які у вас чудові фотографії! Напевно у вас дуже хороший фотоапарат?Фотограф промовчав. Але, йдучи, сказав:
- Спасибі, вечеря була дуже смачною. Напевно, у вас дуже хороші каструлі
» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Частина І. Загальні засади педагогіки

Тема 1. Педагогіка: становлення, сучасний стан

Виникнення педагогіки як науки

Об'єкт, предмет і функції педагогіки

Зв'язок педагогіки з іншими науками та її структура

Філософські основи педагогіки

Суть нової методології педагогіки

Загально - і конкретно-наукова методологія педагогіки

Методи педагогічних досліджень

Тема 2. Розвиток, соціалізація і виховання особистості

Особистість і умови її розвитку

Спадковість у людському розвитку

Соціалізація і становлення особистості

Роль виховання у розвитку людини і формуванні її особистості

Тема 3. Мета виховання

Поняття про мету виховання

Умови і фактори визначення мети виховання

Зародження та розвиток ідеї про всебічний розвиток особистості

Мета виховання в сучасній педагогіці

Освіта як найважливіша ланка реалізації мети виховання

Основні тенденції розвитку освіти

Тема 4. Педагогічний процес

Суть педагогічного процесу

Педагогічний процес як система

Закономірності педагогічного процесу

Організація педагогічного процесу

Тема 5. Педагог: професійна діяльність і особистість

Суть педагогічної діяльності, основні види, специфіка

Структура педагогічної діяльності вчителя

Педагог демократичної школи

Професійна компетентність

Частина II. Теорія навчання

Тема 6. Дидактика: суть, основні концепції, сучасні підходи

Поняття про дидактику

Основні дидактичні концепції

Навчання і розвиток у гуманістичній дидактиці

Особистісно орієнтоване навчання

Тема 7. Зміст освіти

Поняття про зміст освіти

Компетенція: суть, структура, основні види

Наукові вимоги до формування змісту освіти

Теорії організації змісту освіти

Реалізація змісту освіти в сучасній школі

Тема 8. Процес навчання

Суть процесу навчання

Процес навчання як система

Ціль і завдання процесу навчання (цільовий компонент)

Стимулювання і мотивування процесу навчання (стимуляційно-мотиваційний компонент)

Зміст навчального процесу (змістовий компонент)

Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів (операційно-діяльнісний компонент)

Контроль і регулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів (контрольно-регулювальний компонент)

Оцінка і самооцінка результатів навчального процесу (оцінно-результативний компонент)

Діяльність учителя й учня у різних видах навчання

Тема 9. Закономірності і принципи навчання

Історія проблеми

Класифікація закономірностей навчання

Поняття про принцип, правило

Система дидактичних принципів

Тема 10. Методи навчання

Поняття про метод навчання

Класифікація методів навчання

Суть і зміст методів навчання

Вибір методів навчання

Педагогічні технології

Проектна технологія

Тема 11. Форми організації навчання

Поняття про форму організації навчання

3 історії розвитку організаційних форм навчання

Індивідуалізація і диференціація навчання

Урок - основна форма організації навчання

Типи і структура уроків

Нестандартні уроки

Підготовка уроку

Самоаналіз уроку

Допоміжні форми навчання

Форми організації навчальної діяльності учнів на занятті

Тема 12. Засоби навчання

Поняття про засоби навчання

Складні засоби

Інформатизація загальної середньої освіти

Комп'ютери у навчанні

Темя 13. Контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів

Поняття про контроль і діагностику навчання

Зміст, види, методи і форми контролю

Тестування рівня засвоєння змісту освіти

Оцінювання результатів навчання

Загальні критерії оцінювання

Види оцінювання навчальних досягнень учні

Частина ІІІ. Теорія виховання

Тема 14. Процес виховання

Суть процесу виховання

Процес виховання як система

Особливості виховного процесу

Закономірності і принципи виховання

Мета і завдання виховання в сучасній школі

Механізми становлення особистості

Школи гуманістичного виховання

Самовиховання учнів

Тема 15. Зміст виховання

Поняття про зміст виховання

Особливості змісту виховання в сучасній школі

Виховання громадянської культури

Виховання розумової культури

Філософсько-світоглядна підготовка

Виховання основ моральної культури

Виховання екологічної культури

Трудове виховання і профорієнтація

Виховання естетичної культури

Тема 16. Методи виховання

Поняття про метод виховання

Класифікація методів виховання

Методи усвідомлення цінностей суспільства

Методи організації діяльності і формування досвіду суспільної поведінки

Методи стимулювання поведінки і діяльності

Методи педагогічної підтримки

Вибір методів виховання

Тема 17. Форми організації виховання

Поняття про форму виховання

Колектив як форма виховання

Учнівський колектив

Розвиток дитячого колективу

Колектив і особистість

Педагогічне управління колективом

Позашкільні форми виховання

Тема 18. Технологія виховання

Поняття про технологію виховання

Комплексний підхід

Виховна справа

Тематика виховних справ

Виховна справа як система

Побудова особистісно орієнтованих ситуацій

Тема 19. Діагностика вихованості

Діагностика і вимірювання вихованості

Критерії вихованості

Ступені вихованості

Методи діагностики вихованості

Тема 20. Родинне та суспільне виховання

Сім'я як специфічна педагогічна система

Сімейне виховання в різні періоди розвитку суспільства

Правові основи сучасного сімейного виховання

Взаємодія школи і сім'ї у вихованні дітей та молоді

Суспільне виховання

Матеріали взято з підручника Нелі Мойсеюк "Педагогіка"

» Корисні сайти
» Сайти району
» Форма входу
» Пошук
» Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
» Архів записів
» Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний хостинг uCoz