Інформаційно-комунікативні технології якісно змінюють зміст, методи та організаційні форми навчання, та при певних умовах можуть сприяти корекції та розвитку вищих психічних функцій, корекції прогалин в знаннях, формуванню пізнавальних здібностей.
Вивчення психології в навчальному закладі спрямоване не тільки на засвоєння певної суми знань, але і на розвиток особистості учня. Побудувати навчальний процес, враховуючи потреби та здібності кожного учня можливо тільки з використанням новітніх освітніх технологій.
Уроки психології, на яких необхідно засвоїти певний теоретичний матеріал проводяться в Златопільській гімназії м.Новомиргорода з розрахунку «один комп’ютер-один учень», що дозволяє учневі безпосередньо приймати участь у побудові навчального процесу; здійснюється міцне і свідоме засвоєння матеріалу уроку, а також розвиток в учнів логічного мислення, творчої активності, вміння самостійно працювати та інтелекту загалом.
Урок психології в 11 класі "Пам'ять. Типи пам'яті"(переглянути конспект і презентацію)