Главная Регистрация Вход
Психологічна служба Златопільської гімназії
Неділя, 05.05.2024, 04:41
» Меню сайту
» Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 50
» Скринька довіри
» Повчальний анекдот
Один фотограф прийшов до дами на вечерю. Вона, подивившись його фотографії, вигукнула:
- Які у вас чудові фотографії! Напевно у вас дуже хороший фотоапарат?Фотограф промовчав. Але, йдучи, сказав:
- Спасибі, вечеря була дуже смачною. Напевно, у вас дуже хороші каструлі
» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

 

 

Велике значення в роботі практичного психолога навчального закладу є психодіагностика. Не можна недооцінювати її значення, адже певні корекційні програми не можна планувати без результатів тої чи іншої діагностики. На проведе ння діагностики, обробку результатів, оформлення протоколів та рекомендацій витрачається 25% дорогоцінного часу роботи практичного психолога, який можна було б використати на безпосередню роботу з дітьми. Але використання комп’ютерних технологій в даному напрямку діяльності практичного психолога навчального закладу значно скорочує час на проведення та обробку методик, що дає можливість ефективніше підготуватися та провести психокорекційну роботу.

Сьогодні існує багато наукових розробок з питань комп’ютеризації психологічних досліджень та достатня кількість відповідних комп’ютерних програм, тестів, які сприяють ефективній роботі науковців та практиків, дозволяють застосовувати комп’ ютерні технології до мети власного дослідження та можливостей програмного продукту.

нформаційно-комунікаційні технології в психологічних дослідженнях не замінять якісний, змістовний аналіз, проте можуть зробити його ефективнішим, якщо психолог, що їх використовує, не лише володіє матеріалом і предметом свого дослідження, але й застосовує комп’ ютерну технологію відповідно до мети власного дослідження і наявних можливостей програмного продукту.

Порівняно з традиційною діагностикою комп’ютерна дозволяє:

  • витримувати постійність умов тестування;
  • одночасне тестування групи осіб і тиражування методик;
  • звільнити від трудомістких рутинних операцій опрацювання даних;
  • точно і однозначно реєструвати можливі реакції випробуваного та відтворити і прослідкувати послідовність їхніх дій;
  • краще моделювати живу реальність за рахунок широких мультимедійних можливостей та інтерактивності комп’ютерних програм (графіка, якісний звук, тривимірне зображення, динаміка), що зумовлює більш повне сприймання інформації;
  • ураховувати індивідуальні особливості та здатності кожного з випробуваних (наприклад, індивідуальний темп діяльності, інтереси та ін.);
  • створювати банки даних та встановлювати емпірично обґрунтовані тестові норми для різних груп випробуваних;
  • спрощувати збереження діагностичних даних, зниження собівартості дослідження;
  • проводити конфіденційне автоматизоване тестування (особи, які проходять тест стають більш відвертими і природними під час експерименту) й тим самим мінімізувати негативний вплив, що може виникнути в ситуації міжособистісної взаємодії між експериментатором і досліджуваним;
  • забезпечити швидке інтерпретуюче обернення зв’язків за результатами тестування.

Тести-онлайн

Тестові програми

Програма для створення тестів1 (скачати)

 

 

» Корисні сайти
» Сайти району
» Форма входу
» Пошук
» Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
» Архів записів
» Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний хостинг uCoz