Главная Регистрация Вход
Психологічна служба Златопільської гімназії
Неділя, 05.05.2024, 10:44
» Меню сайту
» Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 50
» Скринька довіри
» Повчальний анекдот
Один фотограф прийшов до дами на вечерю. Вона, подивившись його фотографії, вигукнула:
- Які у вас чудові фотографії! Напевно у вас дуже хороший фотоапарат?Фотограф промовчав. Але, йдучи, сказав:
- Спасибі, вечеря була дуже смачною. Напевно, у вас дуже хороші каструлі
» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

 

 

У зв'язку з тим, що інформаційні технології стали невід'ємною частиною нашого життя, і міцно увійшли в наш повсякденний побут, використання електронної скриньки довіри може бути однією з ефективних видів віддаленого консультування. Тому психологічною службою Златопільської гімназії м.Новомиргорода активно впроваджується даний вид консультування. Треба відзначити, що консультація з використанням електронної пошти - одна з форм роботи шкільного психолога. Вона може носити діагностичний, стимулюючий, рекомендаційний характер, служити засобом підвищення психологічної грамотності і учнів, і педагогів, і батьків. Таким чином, характер роботи електронної скриньки довіри здатний задовольнити вищеописані потреби і необхідності. Консультації по електронній скриньці довіри забезпечують оперативність спілкування, досить щадні умови і психологічну підтримку учасників навчально-виховного процесу. Метою організації електронної скриньки довіри є надання екстреної віддаленої психологічної допомоги по запитам, які надходять на певну електронну адресу. Потрібно враховувати те, що в даному варіанті запити надходять в першу чергу від учнів гімназії, а за тим вже від їхніх батьків, педагогів і адміністрації. Працівник психологічної служби Златопільської гімназії м.Новомиргорода для більшої ефективності та інформативності може залучати й інших співробітників для відповідей на отримані запитання, якщо вважає їх більш компетентними, наприклад: педагога - організатора, заступника з виховної роботи, класного керівника і т.п.

Функції «Електронної психологічної скриньки довіри»:

  •  Віддалене індивідуальне психологічне консультування;
  •  Просвітництво (інформування по запитам, що надходять);
  •  Збереження психологічного здоров'я учнів, батьків та педагогічного колективу; 
  • Профілактика вживання психоактивних речовин; 
  • Впровадження та поширення інформаційних технологій в психологічному консультуванні.

Структура запитів :

1. Міжособистісні взаємини (взаємини з однолітками, взаємини з особами протилежної статті, переживання батьків через взаємин дитини з однолітками, конфлікти).

2. Сімейні взаємини (переживання дитини у зв'язку з конфліктами між батьками, конфлікти учня з батьками, розлучення батьків, взаємовідносини братів і сестер і т.п.)

3. Запити, пов'язані з навчальною діяльністю (переживання пов'язані з успішністю, конфлікти з учителями, переживання батьків (родичів) з приводу успішності дитини, професійне орієнтування підлітків)

4 . Інформаційні запити будь-якої спрямованості.

5 . Листи - жарти, розіграші і т.п.

Робота психолога навчального закладу полягає в прочитанні, аналізі отриманих листів та інформації, та написанні відповіді в такому ж електронному вигляді. Крім основного виду діяльності - листування, психологом ведеться журнал обліку звернень, де виробляється класифікація запитів з їх коротким змістом. Служба «Електронна скринька довіри» є носієм принципів конфіденційності та анонімності. Звернення за психологічною допомогою, як правило, пов'язано з тим, що у людини існує проблема, яку вона не в змозі вирішити самостійно. За допомогою роботи такої служби в Златопільській гімназії створено умови безпеки клієнта, безоціночного, співчутливого до нього відношення з наданням права відчувати, думати і чинити так, як він вважає для себе необхідним і важливим. Людина завжди має можливість перервати своє спілкування з консультантом, «невидимий» консультант не викликає почуття тривоги або збентеження, відсутність візуального контакту більшою мірою сприяє розкріпаченому діалогу з боку клієнта. Основними принципами, як говорилося вище, є анонімність і конфіденційність,тобто довіра. Можливість не називати свого імені дає вільно говорити про свої особисті проблеми і обговорювати хвилюючі питання. Довірливість і конфіденційність роботи служби забезпечується тим, що вся інформація, що отримується в електронному листі(текст, фото, посиланняі т.д.), журнали, статистична інформація і т.д. доступні тільки співробітникам соціально-психологічного відділу. Адреса електроноої скриньки довіри розміщена на сайті Златопільської гімназії м. Новомиргорода, персональному сайті практичного психолога та в інформаційному куточку навчального закладу, що дозволяє кожному учаснику навчально-виховного процесу в будь-яку мить використати електронну адресу для спілкування.

» Корисні сайти
» Сайти району
» Форма входу
» Пошук
» Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
» Архів записів
» Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний хостинг uCoz