Главная Регистрация Вход
Психологічна служба Златопільської гімназії
Субота, 18.05.2024, 16:45
» Меню сайту
» Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 50
» Скринька довіри
» Повчальний анекдот
Один фотограф прийшов до дами на вечерю. Вона, подивившись його фотографії, вигукнула:
- Які у вас чудові фотографії! Напевно у вас дуже хороший фотоапарат?Фотограф промовчав. Але, йдучи, сказав:
- Спасибі, вечеря була дуже смачною. Напевно, у вас дуже хороші каструлі
» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інструктивно-методичні рекомендації

КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»

 з підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки і психології

(2013-2014 н.р.)

 

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад та турнірів у 2012/2013 навчальному році» від 14.08.12 року № 916 та наказу Управління освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації від 22.10.2012 р. № 423 ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки і психології буде проходити 01.11. 2013 р.

Документом, що визначає завдання, структуру, технологію проведення Всеукраїнських олімпіад, є Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності (затверджено наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 1099 від 22.09.11 р. та зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 17 листопада 2011 року за № 1318/20056).

2.1. Особливості організації та проведення олімпіади на 2013/2014 н. р.

У ІІ етапі беруть участь учні 10-11 класів ЗНЗ (студенти І-ІІ курсу ПТНЗ), які стали переможцями І-го етапу олімпіади, отримали дипломи І (ІІ) ступенів.

Відповідальність за організацію, проведення та підведення  підсумків ІІ етапу олімпіади покладається на оргкомітети, голів та членів журі, склад яких затверджується відповідним наказом. До складу журі ІІ-го етапу олімпіади рекомендуємо включити працівників психологічної служби з відповідною фаховою освітою, викладачів педагогіки та психології ВНЗ, методистів РМК(ММК), вчителів початкових класів, вчителів української мови, фахівців з виховної роботи. З числа запропонованих фахівців  обираються представники апеляційної комісії та експерт-консультант. Пропонуємо також обрати декілька осіб (3-4), які складатимуть групу технічного забезпечення (допоможуть у розміщенні учнів, ознайомлять учасників з інструкцією виконання олімпіадних завдань та ін.).

Голова журі отримує завдання, які будуть розміщені на сайті КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».

Голова журі відповідає за підготовку роздаткового матеріалу (бланки завдань) для учасників олімпіади. Для цього заздалегідь необхідно забезпечити наявність паперу, оргтехніки. Початок олімпіади – момент отримання учнями завдань на руки.

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки і психології буде проходити в один тур, який складається з двох частин.

І частина – теоретична має включати в себе виконання двох завдань:

1. Тести психолого-педагогічної спрямованості (20 тестових завдань з множинним вибором: 10 завдань з психології та 10 завдань з педагогіки). Будуть запропоновано тестові завдання з множинним вибором, що передбачають від двох до пяти можливих варіантів відповідей. Із запропонованих варіантів - правильним є лише один. На роботу з тестами необхідно виділити 20 хвилин.

2. Аналіз проблемної ситуації (20 хв.).

3. Творча письмова робота (написання твору-есе на запропоновану тему). На написання есе потрібно виділити 20 хвилин.

На виконання І частини відводиться 60 хвилин.

Для правильного оцінювання виконання завдань до тестів психолого-педагогічного спрямування додається ключ.

Аналіз проблемної психолого-педагогічної ситуації і твір-есе оцінюється за критеріями оцінювання зв’язного висловлювання (за чинною програмою з української мови). Доводячи чи спростовуючи думку, учень має право на особистісне (суб’єктивне) бачення цього питання. Тому до перевірки першого завдання варто залучити вчителів української мови та літератури.

ІІ частина – практична передбачає презентацію учасником навичок організації і проведення уроку в початковій школі (3-4 класи).

Тему уроку, необхідно обрати з навчальної програми будь-якого предмету початкових класів (ми рекомендуємо залучити учнів 3-4-х класів, оскільки вони мають вищий рівень психологічної готовності та соціальної зрілості). Під час демонстрації уроку бажано використовувати засоби інформаційно-комп’ютерних технологій, підготовлену наочність,  роздатковий  матеріал. Наголошуємо, що до розробки міні уроку необхідно залучити досвідчених вчителів молодших класів.

Рекомендуємо наступну структуру проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки і психології та критерії оцінювання кожного етапу:

 

Завдання

Час

К-сть балів

Критерії оцінювання

І частина

11.

Тестові завдання психолого-педагогічної спрямованості (20 завдань)

20хв

20

Ключ до тестових завдань

кожна правильна відповідь оцінюється 1б

12.

Аналіз проблемної ситуації

20 хв.

10

Категорії та критерії оцінювання:

- діагностика ситуації - 2 б.

-характеристика дійових осіб, мотивів їхньої поведінки – 2 б.

-прийняття рішення, його обґрунтування – 2 б.

-можливий результат – 2 б.

-грамотність, логіка викладу, термінологічність, тощо – 2 б.

13.

Написання твору-есе, що висвітлює розуміння педагогічної діяльності, вимоги до вчителя, мотивацію вибору професії тощо

20 хв.

20

Критерії оцінювання твору-есе:

-        складність, науковість, повнота розкриття теми психолого-педагогічного змісту – 5 б.

-        побудова суджень (логічність, чіткість, лаконічність викладення матеріалу) -3 б.

-        актуальність та елементи творчості -3 б.

-        аргументованість висновків – 3 б.

-        стиль написання, грамотність – 3 б.

якість оформлення, культура мовлення -3 б.

ІІ частина

24.

1. Міні-урок для учнів початкої школи

 

 

15 хв.

 

 

40

Критерії оцінювання міні-уроку :

-         аргументація вибору теми- 3б.

-   змістовне наповнення уроку сучасними педагогічними технологіями 5 б.

-   застосування наочного матеріалу – 5 б.

-   активність та інтерес учнів на уроці (використання активізаційних методик та технологій) – 5 б.

-   використання засобів ІКТ- 3 б.

-   дотримання логічної  структури уроку -3 б.

-   комунікативні та організаторські здібності (організація початку уроку, психоемоційне налаштування)- 3 б

-   культура мовлення -3 б.

 

Всього

90 балів

 

У підготовці до олімпіади варто залучити батьківську громаду. Батькам одинадцятикласників необхідно надати в доступній формі всю необхідну інформацію про олімпіаду, пояснити зміст завдань, процедуру і переваги участі в олімпіаді, ознайомити з рекомендаціями щодо підготовки та підтримки учнів вдома та під час проведення олімпіади. З батьками учнів, що братимуть участь в олімпіаді, рекомендується провести лекторій, обговоривши питання важливості необхідної емоційної підтримки, а також дотримання режиму сну, роботи та відпочинку, харчування.

Звіт про проведення олімпіади та заявку на участь у ІІІ етапі просимо надіслати не пізніше 15 листопада 2013 року.

 

 

Старший викладач кафедри педагогіки,

психології і корекційної освіти                                  А.Гельбак

 

Завідувач кафедри педагогіки,

психології і корекційної освіти                                  Н.Калініченко

 

» Корисні сайти
» Сайти району
» Форма входу
» Пошук
» Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
» Архів записів
» Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний хостинг uCoz