Методичні рекомендації щодо
проведення ІІІ етапу Всеукраїнської
учнівської олімпіади з
педагогіки та психології
Відповідно до наказу
Міністерства освіти і науки України від 21.09.2010 р. № 891 «Про проведення
Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів у 2010/2011 навчальному році»
започатковується проведення учнівської олімпіади з педагогіки та психології.
Нововведення спрямоване на
інтеграцію знань про індивідуальний світ людини, взятий у психологічних
закономірностях його розвитку та функціонування (психологічний аспект), та
знання щодо функцій та механізмів управління розвитком людини (педагогічний
аспект).
Етапи проведення олімпіади з педагогіки та психології:
1.
Проект "Школа майбутнього” (домашнє завдання).
Кожен із учасників олімпіади повинен подати у
довільній формі (опис, модель, плакат, схема) свій проект і протягом 5-7 хвилин
стисло представити його.
Під час захисту всі учасники, члени журі
ознайомлюються з матеріалами проектів, ставлять запитання, на які автори робіт
дають відповіді.
2.
Творча письмова робота.
Передбачає психолого-педагогічний аналіз ситуацій із шкільного або реального
життя. На виконання даного етапу відводиться 30 хвилин.
3. Тести психолого-педагогічної
спрямованості (20
хв.).
Метою тестування є виявлення володіння учасниками
олімпіади основними термінами та поняттями психології та педагогіки.
4. Міні-урок для учнів
початкової школи.
За 15 хвилин учасники мають представити модель
уроку за обраною темою.
Критерії оцінювання.
Оцінювання проектів та творчих робіт здійснюється членами журі за такими критеріями:
-
складність,
науковість, повнота розкриття теми;
-
логічність,
чіткість, лаконічність викладення матеріалу;
-
актуальність та
елементи творчості;
-
аргументованість
висновків;
-
стиль написання,
грамотність;
-
якість оформлення.
Оцінювання міні-уроку здійснюється
членами журі за такими критеріями:
-
аргументація вибору
теми та розкриття змісту уроку;
-
використання
наочних матеріалів;
- культура мовлення.
|